Hoppa till innehåll

Elias Lindblom TE2B

Johan Dahl Var är det bästa med Lerums gymnasium: lärarna är bra och snälla Vad kan förbättras på Lerums gymnasium: Lokalerna runt om i skolan kan fräschas upp

Leo edfält

Arvid 2an i estet Ha kul, lektionerna är i te så roligt. Teater är roligt. Skolmaten kan förbättras

Alvin Stridh, IM

Märta Carlsson Det bästa med Lerums gymnasium är: finns många linjer och val. Det som kan bli bättre är: Maten

Intervju med Klara Sandin

Nicole Veseli Klara gillar sin klass, lärarna var bra, maten har förbättras, bra schema. Kommunikationen mellan lärarna kunde vara bättre, mer soffor skulle behövas.

Intervju av Alex och Carl

Signe/wilma Alex tycker det bästa med lerumsgymnasium är närheten till livsmedelsbutiken Ica Halland. Carl tycker att hans matte lärare Magnus är det bästa med lerumsgymnasium. Alex tycker att maten kan förbättras och Carl håller med.…