Hampus Lundbohm BA2B
Elsi Veltman Det bästa med skolan är att vara med kompisar Maten kan förbättras
Elsi Veltman Det bästa med skolan är att vara med kompisar Maten kan förbättras
Tea Blomqvist Vad är det bästa med Lerums gymnasium? Lärarna Vad kan förbättras? Mer mat i bamba så de inte tar slut när man är sen rast
Mathilda Edhav Bästa med Lerums gymnasium är kompisarna Vad kan förbättras med Lerums gymnasium? mer platser i lilla bamba
Theodor Magnusson Theodor tycker att skolan är väldigt bra. Så bra så att han inte ens har någon förbättring.
Emanuel Ivan tycker att det bästa med skolan är bra lärare Ivan tycker att skolan behöver förbättra sin mat
Emily Ericson För att det är nära att ta sig till skolan Miljön bland vissa elever på skolan
Martina Pettersson Det bästa är att skolan ligger nära idrottshallen osv. Det som hade kunnat bli bättre är mindre bråk.
Lavin Said Bästa med lerums gymnasium -Gemenskapheten, -Nära till station -Bra lärare Vad Kan förbättras -Skolmaten – Miljön i granen
Ivar Fransson Larsson Bästa är att det är stort och det finns bra lärare Mindre fisk i skolmaten
Tuva Bästa med skolan är lärarna Sämsta med skolan är att det inte alltid finns mat kvar i bamba