Hoppa till innehåll

Intervju med Tore Backegårdh

Måns Gertler Sa1a Vad tycker du är bra med skolan? – Jag tycker att det är ett bra community och det ligger nära tågstationen. Vad kan bli bättre? – Jag tycker att vi borde jobba… 

Leo Edfeldt

Cornelia Lampret och Philippa Tigård Det bästa med skolan är att gå teater Det sämsta är skolmaten

Anakin Deyhim IMBA

Alice Engström Det bästa med Lerums gymnasium är. Nära till ica Det som kan bli bättre är. Skolmaten

Max Hagman ba2b

Alex Rosnell De bästa med Lerums gymnasium är att det är nära mitt hem Något som kan förbättras är skolmaterialet

Elia Wennemyr ES1A

Lina Bäckevall Vad är det bästa med Lerums gymnasium? Lektionerna Vad kan bli bättre? Programdagarna

Thea Spånell

Elin Brendelökken Det bästa med Lerums gymnasium är: Häggen Det som kan bli bättre är: skolmaten

Tore Backegårdh

Klara & Alex ”Att alla är så snälla och goa” och att tågstationen ligger nära så det är lätt för folk att ta sig hit fort. Önskar att skolan skulle jobba mer med hållbarhet ”nu…