Hoppa till innehåll

Lheohake

Felicia Fogelberg Vad tycker du om Lerums gymnasium? Korta dagar Vad kan bli bättre? Maten

Vahid Hossini ES2

Elias Vad tycker du är bra med Lerums Gymnasium? – Det finns bred utbildning, tryggt och säkert. Bra lärare Vad kan bli bättre? Bättre kontroll på droger i skolan av lärare.

Mindy Berglund BF2

Leandra 1. Vad tycker du om Lerums gymnasium? -Jag tycker det är okej. 2. Vad kan bli bättre? – Lärarna kan bli bättre på att förklara.

Nixon Es1

Viktor Häggen bra lärare estetare är bra och snälla. mer grejer mellan linjer så man lär känna fler personer

Theodor

Olle Johansson Vad gillar du med lerum? Folket. Vad tycker du man borde förbättra? Nej det är perfekt. Thedor går på samhäll i klassen sa1A

Leo Håke

LokeLeo går i handel Han gillar att det är korta dagar på skolan Och han önskar att det fanns mer platser att sitta på rasterna

Abdi rashid Es1

Emil Björkdahl Jag tycker skolan är bra, det är bra att man kan få hjälp om man behöver extra stöd i till exempel matte. Det som skulle kunna bli bättre är att vara i mindre… 

Lina Gunnarsson

Saga Kristiansson Vad tycker Lerums gymnasium? -Der är en bannger skola. Vad kan bli bättre? – Maten skulle kunna bli bättre.

Eskil Westdalh

Benjamin Sjölén Te1b Vad är det bästa med Lerum -Klasskamrater och det ligger nära Vad är något du vill förbättra? -Med kompetenta läraranställare och nyare lokaler.

Alicia Ekholm Ek3b

Frida 1. Vad tycker du om Lerums gymnasium? Väldigt bra gemenskap och kompisar i skolan 2. Vad kan bli bättre? Maten tycker hon ska förbättras