Hoppa till innehåll

Intervju med Polly Engvall

Märta Ryberg Vad är det bästa med lerums gymnasium? Bra lärare, bra miljö. Go gemenskap, och nära till stationen. Vad kan förbättras? Maten kan definitivt. Stämningen i granen, man känner sig dömd så fort man… 

Intervju med Agnes aiff

Jacey cracower Vad är det bästa med Lerums gymnasium? Bra lärare. Bra miljö, bra gemenskap , nära till stationen. Något du vill ändra med Lerums gymnasium? Maten. Granen dålig miljö/stämning man känner sig dömd så… 

Sofie Elmrud

Nova Jägsten Det bästa med Lerums gymnasium är eleverna och lärarna. Det som kan förbättras är matsalen är för trång och känns otrygg och det finns inte så mycket att göra på rasterna.

Intervju av Elin Fihn

Wilma Fihn Elin tycker lärarna är det bästa med Lerums gymnasium. Hon tycker att planering av prov från lärare bör förbättras.