Hoppa till innehåll

Intervju av Alex och Carl

Signe/wilma

image.jpg

Alex tycker det bästa med lerumsgymnasium är närheten till livsmedelsbutiken Ica Halland. Carl tycker att hans matte lärare Magnus är det bästa med lerumsgymnasium.

Alex tycker att maten kan förbättras och Carl håller med. De tycker att maten innehåller för mycket soja.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *