Hoppa till innehåll

Intervju med Tore Backegårdh

Måns Gertler Sa1a

0B1C597A-EA68-4FCD-8AE3-81F3B0401C1E.jpeg

Vad tycker du är bra med skolan?
– Jag tycker att det är ett bra community och det ligger nära tågstationen.

Vad kan bli bättre? – Jag tycker att vi
borde jobba mer med hållbarhet.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *