Hoppa till innehåll

Intervju med Zackarias, Samhällsprogrammet, årskurs 2

Matilda

492FF0CF-856A-4B40-B7E0-F0C1CFA2214E.jpeg

Det bästa med Lerums gymnasium är att det är trevlig och trygg stämning.

Det som hade kunnat bli bättre är fler trevliga platser att hänga på under rasterna.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *