Intervju med Zackarias, Samhällsprogrammet, årskurs 2av Matilda R26 januari 2023Matilda Det bästa med Lerums gymnasium är att det är trevlig och trygg stämning. Det som hade kunnat bli bättre är fler trevliga platser att hänga på under rasterna. Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Namn * E-postadress * Webbplats Kommentar * Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.