Hoppa till innehåll

Intervju med Polly Engvall

Märta Ryberg

794C7735-2BA7-48A9-82B8-E44112BD72CC.png

Vad är det bästa med lerums gymnasium?
Bra lärare, bra miljö. Go gemenskap, och nära till stationen.

Vad kan förbättras?
Maten kan definitivt. Stämningen i granen, man känner sig dömd så fort man går in.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *