Intervju med Polly Engvallav Matilda R26 januari 2023Märta Ryberg Vad är det bästa med lerums gymnasium? Bra lärare, bra miljö. Go gemenskap, och nära till stationen. Vad kan förbättras? Maten kan definitivt. Stämningen i granen, man känner sig dömd så fort man går in. Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Namn * E-postadress * Webbplats Kommentar * Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.