Hoppa till innehåll

Intervjun med Agnes Lundquist Ek1

Tuva

72B01FEB-1E8A-4FFD-BCEA-B3A40A833148.jpeg

Bästa med skolan är lärarna

Sämsta med skolan är att det inte alltid finns mat kvar i bamba

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *