Intervjun med Agnes Lundquist Ek1av Matilda R26 januari 2023Tuva Bästa med skolan är lärarna Sämsta med skolan är att det inte alltid finns mat kvar i bamba Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Namn * E-postadress * Webbplats Kommentar * Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.