Hoppa till innehåll

Abdi rashid Es1

Emil Björkdahl

4B6B8814-504A-4B60-B26B-A7B9207A2546.jpeg

Jag tycker skolan är bra, det är bra att man kan få hjälp om man behöver extra stöd i till exempel matte. Det som skulle kunna bli bättre är att vara i mindre grupper ibland för att få extra hjälp med olika ämnen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *