Abdi rashid Es1av Matilda R26 januari 2023Emil Björkdahl Jag tycker skolan är bra, det är bra att man kan få hjälp om man behöver extra stöd i till exempel matte. Det som skulle kunna bli bättre är att vara i mindre grupper ibland för att få extra hjälp med olika ämnen. Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Namn * E-postadress * Webbplats Kommentar * Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.