Stina Wermelin Johannessen
Vad tycker du om skolan?
-Helt okej, men det är kallt i skolan. Ful inredning förutom skåpen. Maten är ibland god och ibland jätteäcklig. Stolarna kan vara skönare. Lärarna är ganska bra. Jobbigt att behöva gå från hus till hus. Kafeterian är bra och Lotta och Helena är bra!.
Vad skulle kunna bli bättre
-Göra det lite hemtrevligt och varmare. Fler soffor. En skolhund hade varit behövligt. Projektorskärm hade varit bra i mitten av tavlan. Nya stolar. Nya datorer. Och akvarium hade varit trevligt att ha.
