Hoppa till innehåll

Mohamed-IMS a

Henry Glans

15827540-C37C-47B2-A701-3379FE22DFCF.jpeg

Vad tycker du är bra med skolan?
-Jag tycker att lärarna och maten är bra.

Vad kan bli bättre?
-Jag tycker allt är bra som det är.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *