Mohamed-IMS aav Matilda R26 januari 2023Henry Glans Vad tycker du är bra med skolan? -Jag tycker att lärarna och maten är bra. Vad kan bli bättre? -Jag tycker allt är bra som det är. Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Namn * E-postadress * Webbplats Kommentar * Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.