Liam Bomberg EK1Bav Matilda R26 januari 2023Olle Fröström Vad tycker du är bra med skolan? De bra med skolan är lärarna. Han tycker att dem gör ett bra jobb. Vad kan förbättras med skolan? Maten kan bli bättre. De är ofta men går till Ica och spenderar onödiga pengar. Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Namn * E-postadress * Webbplats Kommentar * Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.