Hoppa till innehåll

Liam Bomberg EK1B

Olle Fröström

image.jpg

Vad tycker du är bra med skolan?

De bra med skolan är lärarna. Han tycker att dem gör ett bra jobb.

Vad kan förbättras med skolan?

Maten kan bli bättre. De är ofta men går till Ica och spenderar onödiga pengar.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *