Elsa Rosenberg SA1A
Vad tycker du är bra med Lerums gymnasium?
Bra lärare och får hjälp när man behöver. Enkelt att kontakta en lärare.
Vad önskar du skulle bli bättre på skolan?
Schemat är lite skumt för att det är lite väl långa håltimmar ibland.
