Hoppa till innehåll

Agnes scherman FS1A

Nova Irvemo

image.jpg

Vad tycker du är bra med skolan?
Agnes tycker det är ett bra cafe som erbjuder mat och dricka. Hon tycker också att lärarna är bra och schemat.

Vad skulle du vilja förbättra?
Agnes skulle vilja förbättra skolmaten.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *