Agnes scherman FS1Aav Matilda R26 januari 2023Nova Irvemo Vad tycker du är bra med skolan? Agnes tycker det är ett bra cafe som erbjuder mat och dricka. Hon tycker också att lärarna är bra och schemat. Vad skulle du vilja förbättra? Agnes skulle vilja förbättra skolmaten. Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Namn * E-postadress * Webbplats Kommentar * Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.