Sofie Elmrudav Matilda R26 januari 2023Nova Jägsten Det bästa med Lerums gymnasium är eleverna och lärarna. Det som kan förbättras är matsalen är för trång och känns otrygg och det finns inte så mycket att göra på rasterna. Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *Namn * E-postadress * Webbplats Kommentar * Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.