Hoppa till innehåll

Sofie Elmrud

Nova Jägsten

image.jpg

Det bästa med Lerums gymnasium är eleverna och lärarna.

Det som kan förbättras är matsalen är för trång och känns otrygg och det finns inte så mycket att göra på rasterna.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *